Dacă ai un cont creat pe platforma noastră și urmează să trimiți marfa în depozitul nostru, NU TE GRĂBI să o expediezi către noi. Mai întâi asigură-te că procedezi corect respectând următoarele informații/condiții respectând pașii de mai jos:
După conectarea în contul de client, descarcă, semnează și încarcă contractul de colaborare înapoi în platformă pentru a putea fi aprobat de către un admin.
Înainte de a trimite marfa ta în depozitul nostru, încarcă produsele în platforma eFill, completând cât mai multe câmpuri, pentru a-ți fi mai ușor apoi să le recunoști și să le adaugi în comenzile ulterioare. Este foarte important să alegi un “COD UNIC” pentru fiecare produs încărcat. Dacă este posibil, codul produsului din platforma să fie identic cu codul marcat pe cutia produsului.
După ce ai finalizat încărcarea produselor ce urmează să sosească la depozitul nostru, este necesar să faci o Cerere Expediere Inventar selectând și adăugând pe rând în aceasta, fiecare produs ce urmează să sosească la depozitul nostru. Asigură-te că ai adăugat toate produsele și cantitatea lor într-o singură cerere, acesta fiind documentul după care vom face verificarea produselor sosite în inventar și le vom adăuga în stocul tău.
Dacă cererea de expediere inventar a fost acceptată, poți expedia marfa către depozitul nostru. Ține cont că marfa este a ta, toate datele de pe expediție sunt ale tale, mai putin adresa de livrare care este adresa depozitului nostru.